Grafikai tervezés, egyedi megjelenés

Word, Powerpoint? Netán Microsoft Publisher?

Tulajdonképpen mindenki kiadványszerkesztő és grafikus, akiknek elérhetőek a fenti eszközök.
Irodai alkalmazások, melyekkel profi megjelenés érhető el? Vajon a profik miért nem ezeket használják?
Van-e különbség irodai felhasználásra szánt programcsomag és profi kiadvány szerkesztő program között.
Megmutatjuk a különbséget.

Szórólap készítés

Elsődleges szempont a figyelem felkeltése. Vizuálisan kell megszólítani a leendő vevőt, partnert. Itt az első pillantásnak van a legnagyobb szerepe. Ilyenkor dől el a szórólap – ezáltal a kínált termék/szolgáltatás – sorsa. Ezért kell megfelelő hangsúly fordítani a tervezés fázisára.

Brossúra, prospektus készítés

Az igények felmérése után javaslatot teszünk az általunk optimálisnak ítélt méretre, és terjedelemre.  A felhasználás jellegét szem előtt tartva javaslatot teszünk az általunk megfelelő vélt alapanyagra. Így próbálunk segíteni a költségek optimalizálásában is. Megrendelőink között sokszor szembesülünk az alapanyag választás problémájával. Legtöbbjük úgy gondolja, hogy az alapanyag ára befolyásolja a legnagyobb mértékben a késztermék árát, holott ez csak bizonyos mennyiség felett lehet jelentős. Sok apró trükkel lehetséges elérni, hogy az ár/érték arány megfelelő legyen. Ebben tudunk az Ön segítségére lenni.

Plakát, címke, egyéb nyomdatermék

A fentiekben leírt gondossággal, és körültekintéssel kezelünk minden más nyomda terméket is.  Legyen szó plakátról, céges nyomtatványról, vagy éppen egy exkluzív címkéről. Figyelmet fordítunk arra, hogy az általunk kínált termékek mindig illeszkedjenek a megrendelő (vállalkozás) arculatához, illetve a felhasználás területéhez.

Vélemény, hozzászólás?